Utfordre seg selv!

20.04.2020 14:59

Det er viktig å kunne utfordre seg selv. Derfor har jeg skaffet meg et actionkamera som gjør at jeg kan ta bilder av mine flotte antrekk uansett hvor jeg er. Dette er noe jeg virkelig liker, fordi jeg vil bringe mote rundt omkring i lokale omgivelser. For meg er det viktig å kunne ta bilder av meg selv og andre i omgivelser som ikke nødvendigvis har et fokus på mote. Jeg leser meg opp på hvordan kameraet funker og liker virkelig godt funksjonene jeg kan benytte meg av. Det er bare så herlig å utnytte potensiale til mine lokale omgivelser og min garderobe. Kanskje jeg skal benytte muligheten til å legge en del klær ut for salg? Det gjør jo at jeg kan få råd til nye motegodbiter. Det er jo ikke alt jeg har som jeg bruker, så her er det absolutt potensiale!