Skaff deg skjermbeskytter!

10.07.2018 21:26

Igjen har jeg klart det! Jeg har knust skjermen på min splitter ny iPhone. Er det mulig? Jeg forsøker å være forsiktig, men av og til går det litt fort i svingene. Vel, jeg fant ut at det var på tide å skaffe meg en skjermbeskytter. Jeg skulle gjort det før, men den gang ei, og nå sitter jeg her og angrer meg nok en gang for at jeg ikke har skaffet meg det tidligere. Nå er det i alle fall på tide. Ny iPhone og denne gang - skjermbeskytter! Selv om jeg forsøker å ta vare på skjermen, er det fort gjort å få en skrape eller ripe på skjermen av for eksempel nøkler eller andre skarpe gjenstander i veska. Heldigvis finnes det massevis av ulike modeller når det kommer til skjermbeskyttere så det var lett å finne en til min nye iPhone. Jeg har kjøpt en som de sier at er laget i hardt knuseresistent glass, så da håper jeg og tror at jeg skal være beskyttet mot både riper, skraper, eller enda verre - knust glass.