Prosjekter i hagen

21.05.2018 12:27

Forrige helg tilbrakte jeg hjemme hos mine foreldre. Mine foreldre er meget forskjellige. Min far er mekaniker og får ikke nok av arbeidet han legger ned i å skru på biler på sin arbeidsplass. Det er stadig nye mekaniske prosjekter i garasjen. Min mor er overhodet ikke interessert i biler, men har en enorm interesse for hagearbeid. Hun legger ned utallige timer i hagen, og det er om å gjøre å være så kreativ som overhodet mulig. Min mor har blant annet fått min far til å grave opp røtter med traktoren som hun har plantet blomster rundt. Forstå det den som vil. Hennes nye prosjekt er meget spesielt. Hun vil spikre utemøbler. Jeg vet hun ikke har noe særlig talent for dette så jeg rådførte henne til å kjøpe Hagemøbler. Etter noen timer med hammer og spiker gikk det sakte opp for henne at hennes sønn hadde rett. Neste dag var hagemøblene på plass og hun var i gang med et annet prosjekt.