Parfyme som matcher

10.04.2019 07:53

Jeg regner med at du ofte tenker nøye over at ulike plagg du tar på deg matcher? Noen dager slenger jeg selvfølgelig bare på meg første beste jeg finner i garderoben, men vanligvis prøver jeg i alle fall se til at antrekket henger greit sammen. Men tenker du på at parfymen din også er en del av antrekket? Hvis du for eksempel er kledd i mørke og tunge farger, da passer det kanskje best med en litt kraftigere parfyme med sterke noter. Omvendt, hvis du har en lett sommerkjole på deg passer det kanskje best med en parfyme med lette blomstertoner som matcher antrekket. Heldigvis har jeg funnet ut at det er litt rimeligere med parfyme på Nordicfeel.no, slik at jeg faktisk har råd å kjøpe en del parfymer. Det er deilig å se bort mot parfymehyllen, og se mange ulike valg.