Når høsten setter inn...

04.09.2018 14:47

Høsten er på vei tilbake etter en lang og varm sommer med uvanlig høye temperaturer. Jeg fryser allerede så fælt på føttene at jeg har tatt frem mine varme tøfler fra skapet. Dette har fått meg til å jobbe med en ny idè: Hvorfor ikke lage designertøfler for de frosne? Det finnes nesten ingen vakre eller kule tøfler i butikkene, og jeg liker egentlig ikke noen av de jeg har fra før. Over til nye ferieplaner: Etter at jeg sjekket ut hengerfester.no har jeg bestemt meg for å investere i en liten campingvogn som bilen min kan trekke. Dersom jeg skal bruke denne på fine høstkvelder, så er jeg helt avhengig av et par varme og kule tøfler. Gjerne slike med såle som jeg kan bruke både inne og ute. Jeg tror jammen jeg skal designe et par camping-tøfler, noe som kanskje blir de første av sitt slag?