Digg med nytt kjøkkenutstyr

10.09.2018 20:52

Snart er det høst, og det blir helt sikkert en god del mer regnfulle dager, noe som i alle fall for mitt vedkommende, betyr mer innetid enn utetid. Men, med det kommer også mange hyggelige vennekvelder med mat og vin. Jeg er veldig glad i å forsøke meg på nye retter. Det er ikke alltid det blir like vellykket, men stort sett må jeg si at jeg er veldig fornøyd med resulatet. Nå har jeg også fått meg litt nytt kjøkkenutstyr fra Kitchentime. Jeg har nettopp hatt fødselsdag, og fikk gavekort fra min kjære mor som sikkert mente det var på tide å oppdatere noe av kjøkkenutstyret. Så nå er kjøkkenbenken pyntet med en flott kjøkkenmaskin i rødt, og jeg har også fått meg noen flotte nye vinglass. Så hvem vet hva jeg vil diske opp med til neste fest, kanskje et deilig focacciabrød til en deilig pastarett med nydelig vin til. kos skal det i alle fall bli. Tror jeg nesten får sende ut en invitasjon med det samme.