Forbereder meg til høstmørket

28.06.2018 10:20

Jeg sliter iallefall alltid med å finne rett belysning til spesielt stua mi. Men nå har jeg sjekket litt rundt på hva som er lurt og ikke lurt å ha av lysstyrke. Jeg ante ikke at det kunne spille inn på hvordan kroppen oppfatter når på døgnet det er. Sånn sett er kroppen en fascinerende greie. Uansett, så har jeg iallefall tenkt å sørge for at jeg får fine lysforhold hjemme når mørketiden kommer tilbake. Jeg blir alltid så slapp av høsten og mørket som kommer og jeg merker det også på stemningen innendørs. Det var en kompis av meg som tipset meg om at jeg kan bestille belysning online noe som er greit, siden jeg i utgangspunktet ikke er særlig fan av å oppsøke slike fagbutikker personlig. Så nå skal det virkelig bli godt lys hos meg hjemme. Det blir deilig.